lip 19 2016

Biuro


Komentarze: 0

W większości przedsiębiorstw istnieje odwieczny dylemat, gdzie umiejscowić siedzibę danego przedsiębiorstwa. Jeśli jest to przedsiębiorstwo o charakterze produkcyjnym, dobrze jest usytuować siedzibę w okolicy, o dobrej infrastrukturze, dostępie do tras komunikacyjnych, takich jak autostrady, trasy szybkiego ruchu, czy kolej.

 

W przypadku przedsiębiorstw świadczących usługi, dużo większe znaczenie ma łatwość dojazdu dla konsumenta. Często lokale użytkowe, czy biura do wynajęcia w centrach miast, mają bardzo wysokie czynsze i opłaty za korzystanie z nich. Mimo wysokich kosztów, siedziba w centrum jest ważnym elementem wizerunku każdego przedsiębiorstwa.

Potencjalni konsumenci, widząc logo danej firmy w centrum miasta, nabywają przekonania o stabilności i sile danego przedsiębiorstwa. W takiej sytuacji przyszli klienci skłonni są skorzystać z usług takiego usługodawcy. Prestiż takiego przedsiębiorstwa również znacznie wzrasta, gdy jego siedziba znajduje się na jednej z najbardziej ruchliwych ulic danego miasta, niż gdy taka siedziba, choćby najokazalsza jest umiejscowiona na przedmieściach.

Można to nazwać zabiegiem marketingowym, który buduje przekonanie klienta o wartości i pozycji danego przedsiębiorstwa. Doskonale wiedzą o tym osoby wynajmujące lokale, czy biura na siedziby takich firm, dlatego też ceny najmu bywają horrendalnie wysokie.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz